Počet záznamov: 1  

Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia

  1. Názov Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia
    Preklad názvuSelected marketing terminology tendencies at the beginning of the 21st century
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 81-96. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    PoznámkyVEGA 2/0091/09. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * vývoj * história * angličtina * slovenčina * terminológia
    AnotáciaStručná história marketingu a vývoj marketingu ako vedy. Marketing na Slovensku. Slovenská marketingová terminológia. Vybrané aktuálne otázky marketingovej terminológie: hodnota pre zákazníka, hodnota životného cyklu zákazníka, cross-selling, up-selling, equity, event marketing. Návrhy a stanoviská k prekladom vybraných termínov z aktuálnej anglickej marketingovej terminológie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00649-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka