Počet záznamov: 1
Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia
Názov Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia Preklad názvu Selected marketing terminology tendencies at the beginning of the 21st century Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 81-96. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Poznámky VEGA 2/0091/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * vývoj * história * angličtina * slovenčina * terminológia Anotácia Stručná história marketingu a vývoj marketingu ako vedy. Marketing na Slovensku. Slovenská marketingová terminológia. Vybrané aktuálne otázky marketingovej terminológie: hodnota pre zákazníka, hodnota životného cyklu zákazníka, cross-selling, up-selling, equity, event marketing. Návrhy a stanoviská k prekladom vybraných termínov z aktuálnej anglickej marketingovej terminológie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00649-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1