Počet záznamov: 1
Neologizmy v obchodnovednej terminológii
Názov Neologizmy v obchodnovednej terminológii Preklad názvu Neologisms in the terminology of marketing science Autorské údaje Jana Štofilová Autor Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 115-122. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Poznámky VEGA 2/0091/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * terminológia * jazyky cudzie * angličtina Anotácia Problematika neologizmov patrí v súčasnosti k aktuálnym otázkam nielen lingvistického skúmania, ktorého úlohou je zachytávať nové slová, ale stále častejšie sa objavujú snahy o zjednotenie odbornej verejnosti v oblasti obchodovednej terminológie. Zvyšovanie kompetentnosti odbornej verejnosti je určitou cestou smerujúcou k minimalizácii problémov v odbornej komunikácii. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00650-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1