Počet záznamov: 1  

Hodnotový reťazec v transnacionálnej spoločnosti

  1. Názov Hodnotový reťazec v transnacionálnej spoločnosti
    Autorské údajeTatiana Čorejová, Alena Orieščiková
    Autor Čorejová Tatiana
    Spoluautori Orieščíková Alena
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. S. 76-81. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá spoločnosti nadnárodné * spoločnosti materské * výroba * hodnota * priemysel automobilový * výhody konkurenčné * náklady výrobné * marža * výskum * vývoj * marketing
    AnotáciaCharakteristika hodnotového reťazca. Hodnototvorné činnosti ako základ konkurenčnej výhody. Identifikácia hodnotového reťazca spoločnosti Kia Motors Slovakia, s.r.o. Realizácia výskumu, vývoja a marketingu v materskej spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka