Počet záznamov: 1  

Medziľudské vzťahy a imidž firmy

  1. Názov Medziľudské vzťahy a imidž firmy : aj interná komunikácia pracovníkov ovplyvňuje vnímanie spoločnosti verejnosťou
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Máj (2010), s. 68-69. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Obr.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá komunikácia interpersonálna * vedenie ľudí * spolupracovníci * vzťahy medziľudské * vzťahy pracovné * kultúra podniková
    AnotáciaDôležitosť internej komunikácie medzi jednotlivými pracovníkmi. Medziľudské vzťahy vo vnútri firmy. Nástroje na vytvorenie atmosféry otvorenosti. Presnosť a dôslednosť k obchodným partnerom. Otvorená výmena informácií a spoľahlivosť.
    URLftp://193.87.31.84/0114110/GW-05-2010-nahlad-FINAL.pdf ftp://193.87.31.84/0114110/GW-05-2010-nahlad-FINAL.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

    Do košíka