Počet záznamov: 1
Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process
Názov Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process Autorské údaje Jaroslav Kavka, Jozef Strišš Autor Kavka Jaroslav Spoluautori Strišš Jozef Zdrojový dokument Acta Moraviae : scientific journal for economics, management and informatics. Roč. 1, č. 1 (2009), s. 29-34. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2009. ISSN 1803-7607 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie malé * podnikanie stredné * spoločnosti * Slovensko * Česko * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * kultúra podniková * zákazníci Anotácia Kľúčová úloha malých a stredných podnikov a faktory ovplyvňujúce rozvoj MSP. Obchod a globalizácia. Aktivity marketingu a manažmentu v malých a stredných podnikoch. Komunikácia a orientácia na zákazníka. Podniková kultúra, kreativita a imidž malých spoločností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1