Počet záznamov: 1
Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR
Názov Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR Súbežný názov Supply chain management (SCM) as a marketing tool for the competitiveness increasing of Slovak chemical industry Autorské údaje Rastislav Ručinský, Martin Beca, Alexandra Chapčáková Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Beca Martin EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Chapčáková Alexandra Zdrojový dokument Manažment priemyselných podnikov : vedecký časopis Univerzitnej vedeckotechnickej spoločnosti, Zvolen. Roč. 2, č. 2 (máj 2005), s. 33-38. - Krupina : Róbert Jurových - NIKARA, 2005. ISSN 1336-5592 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01600-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1