Počet záznamov: 1  

Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier

  1. Názov Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier
    Preklad názvuPsychological aspekts of the marketing dynamic of big shopping centres
    Autorské údajeTatiana Soroková
    Autor Soroková Tatiana Technická univerzita v Košiciach
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 4-14. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105
    PoznámkyPopis urobený: 2.6. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá centrá nákupné * strediská nákupné * supermarkety * obrat maloobchodný * marketing globálny * zákazníci
    AnotáciaSúčasné trendy v maloobchodnom predaji. Integrácia obchodných jednotiek do veľkých obchodných centier. Situácia na Slovensku a v okolitých krajinách. Zákonitosti, ktoré je nutné rešpektovať pri zariaďovaní obchodného centra. Spoločný marketingový postup pre všetkých nájomcov. Správa a organizácia nájomných priestorov.
    URLftp://193.87.31.84/0114478/casopis 01-2010.pdf ftp://193.87.31.84/0114478/casopis 01-2010.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1

    článok

    článok

    Do košíka