Počet záznamov: 1  

Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie

  1. Názov Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
    Preklad názvuCurrent approaches to evaluation of efficiency and effectiveness of marketing
    Autorské údajeViera Frianová
    Autor Frianová Viera Akadémia ozbrojených síl gen. M.R. Štefánika v Liptovskom Mikuláši
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105
    PoznámkyVEGA 1/0385/10. - Popis urobený: 2.6.2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je výstupom riešenia danej problematiky, ktorou sa podrobnejšie zaoberali na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave v rámci riešenia projektu VEGA 1/0385/10 "Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia".
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * efektívnosť * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaAktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie.
    URLftp://193.87.31.84/0114478/casopis 01-2010.pdf ftp://193.87.31.84/0114478/casopis 01-2010.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1

    článok

    článok

    Do košíka