Počet záznamov: 1
The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition
Názov The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition Preklad názvu Hlavné faktory správania sa slovenských spotrebiteľov v súvislosti s výživou rýchleho občerstvenia Autorské údaje Pavol Kita, Jamal Hasan Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 5, no. 1 (2010), pp. 135-142. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * marketing * jedlá * výživa * výskum * Slovensko Anotácia Správanie slovenského spotrebiteľa v oblasti výživnosti rýchleho občerstvenia. Senzorický marketing. Metódy výskumu. Výsledky výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00705-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 181.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1