Počet záznamov: 1  

Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity

  1. Názov Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity
    Autorské údajeJuraj Mišún
    Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 271-277. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * pošta elektronická * etiketa * identita podniková * správanie
    AnotáciaPodnikové správanie ako súčasť podnikovej identity. Podnikový emailing je súbor pravidiel a noriem elektronickej komunikácie zamestnancov určitého podniku medzi sebou, so zákazníkmi podniku a so všetkými ostatnými zložkami verejnosti. Predstavuje nástroj podnikového správania a mal by vychádzať zo silnej podnikovej kultúry. Emailová etiketa. Vnútropodnikový kódex emailovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00739-019, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka