Počet záznamov: 1  

Všeobecné podmienky efektívnosti spotrebiteľov na trhu produktov sieťových odvetví

  1. Názov Všeobecné podmienky efektívnosti spotrebiteľov na trhu produktov sieťových odvetví
    Autorské údajeMichal Fendek
    Autor Fendek Michal EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 13. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 20.-21.5.2010. S. [1-5]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2980-8 Vzorce
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá výskum operačný * modelovanie * programovanie nelineárne * modely * odvetvia sieťové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výdavky
    AnotáciaAnalýza modelu správania sa spotrebiteľa na trhu sieťových odvetví a otázky efektívnosti tohto špecifického trhu, ktoré sú prezentované prostredníctvom podmienok optimálnosti Kuhna – Tuckera pre všeobecnú optimalizačnú úlohu nelineárneho programovania maximalizácie funkcie užitočnosti spotrebiteľa na trhu sieťových odvetví pri špecifickým spôsobom konštruovanej podmienke výdavkov spotrebiteľa na produkciu sieťového odvetvia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00709-041, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka