Počet záznamov: 1  

Konštrukcia matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja

  1. Názov Konštrukcia matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja
    Autorské údajeMatej Hudák
    Autor Hudák Matej EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 45-55. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001.894/.895 - Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia
    Heslá požiadavky na výrobky * matice * zákazníci * vývoj výrobku * parametre technické
    AnotáciaPríspevok predstavuje konštrukciu matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja. Ide o domček kvality využívaný v metóde QFD. Autor poukazaje na hlavné problémy jeho konštrukcie. Domček kvality je subjektívna metóda, ktorá transformuje požiadavky zákazníka do technických parametrov produktu. Konštrukciou domčeku kvality zistíme najdôležitejšie väzby, ktoré majú vplyv na požiadavky zákazníka a tým pádom aj na jeho spokojnosť s produktom. Cieľom QFD je predvídať zlyhania a predchádzať závažným chybám produktu, pretože chyby odhalené až vo fáze produkcie je (nielen z hľadiska nákladov) náročnejšie odstrániť.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01235-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF548.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.