Počet záznamov: 1  

Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty

  1. Názov Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty : dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu
    Autorské údajeEmil Burák
    Autor Burák Emil
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá goodwill * identita podniková * kultúra podnikania * bonita * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * politika podnikania
    AnotáciaPodnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.