Počet záznamov: 1
Reklamním médiem může být cokoliv
Názov Reklamním médiem může být cokoliv Autorské údaje Radek Dráb Autor Dráb Radek Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 28-29. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * značky výrobkov * médiá Anotácia Každá úspešná komunikácia je založená na informácii, ktorá má potenciál zaujať. Dlôležité je zaujať, vyvolať rozruch a dosiahnuť pozitívny prínos pre značku - čiže viacej predať. Ďalším predpokladom úspechu je to, aby išlo o myšlienku, ktorá korešponduje s podstatou produktu. Dodať svoje informácie správnym ľuďom na správne miesto je skutočným umením, t. j. Media arts. Media arts nepreferuje určité médiá, ale vždy hľadá to navhodnejšie médium pre daný účel. Progresívne ponímanie marketingovej komunikácie vníma ako médium všetko, čo značka robí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1