Počet záznamov: 1
Neobyčejný mediální bazar
Názov Neobyčejný mediální bazar Autorské údaje Veronika Bartošová Autor Bartošová Veronika Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 22-25. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * marketing * komunikácia marketingová * médiá * firmy Anotácia Ambientné médiá - pracujú s priestorom a predmetmi, ktoré sú v danom prostredí bežné a prirodzené, avšak vylepšujú ich a napĺňajú novým obsahom. Príklady využívania ambientných médií z praxe niekoľkých spoločností: Škoda, Plzeňský Prazdroj, Telefónica O2, Allianz, Sony Ericsson, Procter & Gamble, Pepsi Co. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1