Počet záznamov: 1  

Procesní řízení nejen v marketingu služeb

  1. Názov Procesní řízení nejen v marketingu služeb
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 2 (2010), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá služby * marketing služieb * nástroje marketingové * riadenie procesné * firmy * konkurencieschopnosť
    AnotáciaSlužby sa stávajú významným faktorom rastu konkurenčnej schopnosti firiem. Zobecnenie špecifík marketingu služieb. Rozšírenie nástrojov v marketingu služieb o ďalšie 3P: Personnel, Physical Facilities, Process Management. Nové paradigmy marketingu. Model organizácie a vedenie podniku v nových podmienkach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.