Počet záznamov: 1  

Poznanie zákazníka = úspešné podnikanie

  1. Názov Poznanie zákazníka = úspešné podnikanie
    Autorské údajeJozef Klučka
    Autor Klučka Jozef
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 2 (2010), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * hodnota * zisk * rozhodovanie manažérske
    AnotáciaModerný marketingový prístup je zameraný na zákazníka. CRM akcentuje význam poznania zákazníka. Marketéra zaujíma verný zákazník, ziskový zákazník, celoživotná hodnota zákazníka (CLV). Výpočet CLV.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.