Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií

  1. Názov Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií
    Autorské údajeKatarína Dražová
    Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Graf, obr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * organizácie nevládne * združenia občianske * nadácie * komunikácia marketingová * komunikácia multikultúrna * prieskum informačný * metódy propagačné * internet
    AnotáciaPodmienky slovenských neziskových organizácií v súčasnej hospodárskej kríze. Subjekty tretieho sektora. Metódy marketingovej komunikácie neziskovej organizácie. "Word of mouth", komunikácia ústnym podaním. Informovanie širokej verejnosti. Neziskové organizácie na internete. Multikultúrna a interkultúrna komunikácia. Prieskumy dôveryhodnosti a dobrovoľníctvo v neziskových organizáciách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-042, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka