Počet záznamov: 1  

Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách

  1. Názov Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách
    Autorské údajeMartina Ferencová, Jaroslava Gburová
    Autor Ferencová Martina
    Spoluautori Gburová Jaroslava
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 118-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hypotézy * prieskum štatistický
    AnotáciaVnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.