Počet záznamov: 1  

Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií

  1. Názov Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 129-134. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * stratégia logistická * hodnota pridaná * cesty odbytové * efektívnosť ekonomická * zákazníci
    AnotáciaVymedzenie hodnoty pre zákazníka nielen z marketingového pohľadu ale i z pohľadu logistiky. Marketingová a logistická stratégia. Porterov hodnotový reťazec. Vzťahy so zákazníkmi a pochopenie pridanej hodnoty.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-028, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.