Počet záznamov: 1  

Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku

  1. Názov Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 526-532. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0228/08. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok vychádza z riešenia vedecko-výskumného projektu VEGA 1/0228/08 "Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov."
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.43 - Ekonometria
    Heslá modelovanie ekonometrické * metódy ekonometrické * modely ekonometrické * metódy kvantitatívne * analýza ekonometrická * riadenie * marketing
    AnotáciaUplatnenie kvantitatívnych metód a ekonometrie v marketingu. Ekonometrické modely v marketingovom rozhodovaní. Model odpovede trhu (Market Response Model), model reakcie spotrebiteľa (Consumer Response model), model latentnej premennej (Latent Variable Model). Analýza modelov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-036, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka