Počet záznamov: 1  

Testing emarketing strategies

  1. Názov Testing emarketing strategies
    Autorské údajeJamal Hasan
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí. S. 7-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * obchod elektronický * technológia * internet
    AnotáciaVývoj a implementácia strategického marketingového plánu je kľúčovým prvkom úspechu elektronického obchodu. Neexistuje však "pevná" stratégia, ktorá by fungovala pre všetkých. Treba si vytvoriť svoj vlastný štýl a techniku a testovať výsledky, ktoré budú vyhovovať práve vám. Jednoduchá technológia sledovania cieľa. Organizácia stratégií. Diskusia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00816-010, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka