Počet záznamov: 1
Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu
Názov Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu Autorské údaje Róbert Hölcz Autor Hölcz Róbert Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 7-8 (2010), s. 16-17. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * Európska komisia * kríza hospodárska * eurozóna * deficit rozpočtový * dlhy štátne * politika fiškálna * politika menová * spolupráca medzinárodná * zodpovednosť politická Anotácia Vývoj základných makroekonomických ukazovateľov v členských krajinách eurozóny. Jednotná menová politika a fungovanie fiškálnych politík členských štátov. Súčasný stav európskej ekonomiky a spravovanie verejných financií. Zodpovednosť za súčasný stav európskej ekonomiky. Rozhodnutia politikov prijímať opatrenia na znižovanie deficitov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-12
článok
Počet záznamov: 1