Počet záznamov: 1  

Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu

  1. Názov Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu
    Autorské údajeDáša Zaujecová
    Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 343-346. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3
    PoznámkyRes. slov., angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama porovnávacia * súťaž nekalá * spotrebitelia * kódexy etické * zákony * trh reklamný
    AnotáciaZákon o reklame a porovnávacia reklama. Etická samoregulácia reklamy. Prípady porovnávacej reklamy v slovenských médiách. Politická porovnávacia reklama. Na Slovensku je využívanie porovnávacej reklamy skôr výnimočné.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00855-004, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka