Počet záznamov: 1  

Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu

  1. Názov Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu
    Autorské údajeRenáta Ježková
    Autor Ježková Renáta
    Zdrojový dokument Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá plánovanie regionálne * marketing * mestá * regióny * rozvoj regionálny
    AnotáciaPojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.