Počet záznamov: 1  

Ako spoznať budúcnosť (a budúceho zákazníka)

  1. Názov Ako spoznať budúcnosť (a budúceho zákazníka)
    Autorské údajePalo Hlubina
    Autor Hlubina Palo
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 16 (11. augusta 2010), s. 19-23. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá analýzy * obchod * podnikanie * správanie spotrebiteľa * banky * poisťovne * knihy * internet * pravdepodobnosť
    AnotáciaVyužívanie biznis analytiky na zistenie odpovedí na otázky, týkajúce sa správania zákazníkov. Príklady biznis analytiky a využívania predikcie v banke, v poisťovníctve, v internetovom kníhkupectve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 14-26

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.