Počet záznamov: 1  

Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz

  1. Názov Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz
    Autorské údajeAndrej Hriciga
    Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 46-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * internet * pojmy * definície
    AnotáciaPríspevok definuje dôležité pojmy internetového marketingu, ktorými sú podnikový web, webová analytika a základné predpoklady jej využívania, copywriting, e-mailový marketing a iné.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00912-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.