Počet záznamov: 1
Web 2.0 ako nástroj marketingu
Názov Web 2.0 ako nástroj marketingu Autorské údaje Martin Vejačka Autor Vejačka Martin Zdrojový dokument FOR FIN 2010 : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov] : Bratislava, 10.-11.6.2010. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-3001-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * komunikácia * počítače * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci Anotácia Definície pojmu web 2.0 a jeho vývoj z prvotnej formy webu. Jeho jednotlivé špecifické formy: blogy, sociálne siete, virtuálne svety a možnosti ich využitia v marketingovej komunikácii. Aktuálne trendy v online marketingu za využitia možností webu 2.0. Nadchádzajúce trendy v tejto oblasti. Potenciálna adresnosť takejto marketingovej komunikácie, získavanie spätnej väzby od potenciálnych zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 261.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1