Počet záznamov: 1
Som značka. Čo ďalej?
Názov Som značka. Čo ďalej? Autorské údaje Radovan Žuffa Autor Žuffa Radovan Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 17 (25. augusta 2010), s. 10-15. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * propagácia * nástroje marketingové * osoby fyzické * šport * firmy * značky kvality * značky výrobné Anotácia Reklamný obchod so športovými osobnosťami na Slovensku ako relatívna novinka. Účinnejšia forma podpory vlastnej kariéry ako "doping" od sponzorov. Marek Hamšík v reklame na majstrovstvá sveta vo futbale v Afrike. Ďalšie športové osobnosti v reklame. Prepojenie známej tváre a značky spoločnosti ako často využívaný marketingový nástroj. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 14-26
článok
Počet záznamov: 1