Počet záznamov: 1  

Som značka. Čo ďalej?

  1. Názov Som značka. Čo ďalej?
    Autorské údajeRadovan Žuffa
    Autor Žuffa Radovan
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 17 (25. augusta 2010), s. 10-15. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * propagácia * nástroje marketingové * osoby fyzické * šport * firmy * značky kvality * značky výrobné
    AnotáciaReklamný obchod so športovými osobnosťami na Slovensku ako relatívna novinka. Účinnejšia forma podpory vlastnej kariéry ako "doping" od sponzorov. Marek Hamšík v reklame na majstrovstvá sveta vo futbale v Afrike. Ďalšie športové osobnosti v reklame. Prepojenie známej tváre a značky spoločnosti ako často využívaný marketingový nástroj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 14-26

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.