Počet záznamov: 1
[Strategický marketingový plán]
Názov [Strategický marketingový plán] Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 167-168. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Strategický marketingový plán / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plán marketingový * plán strategický * prostredie podnikové * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu, ktorá je rozdelená do sedemnástich kapitol a zaoberá sa problematikou strategického plánovania v marketingu, počnúc základnámi východiskami cez nevyhnutné analýzy a portfólia až k tvorbe komplexného marketingového plánu a jeho implementácii. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00944-007, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1