Počet záznamov: 1  

Brand equity and buying behaviour

  1. Názov Brand equity and buying behaviour
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Global economy: challenges and perspectives : [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic : international scientific days 2010. S. 2682-2693. - Nitra : [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre], 2010. ISBN 978-80-552-0386-7 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0652/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * správanie spotrebiteľa * motivácia * lojálnosť zákazníkov * výskum * výskum dopytu
    AnotáciaZnačka, rovnosť značky, výskumy v oblasti značky. Vplyv značky na správanie spotrebiteľa. Nákupné správanie. Materiál a metódy. Ekonomická dimenzia rovnosti značky - merania. Dimenzia správania - lojálnosť. Subjektívna rovnosť založená na vnímaní spotrebiteľa. Predmet a výsledky skúmania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00731-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka