Počet záznamov: 1  

Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov

  1. Názov Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov : získať dôveru zákazníka webstránkou je ťažké, no stojí to za námahu
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. August-september (2010), s. 78-79. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá internet * marketing * marketing sieťový * komunikácia elektronická * siete dátové * produkty * starostlivosť o zákazníkov * imidž * goodwill
    AnotáciaZískanie dôvery návštevníkov internetových stránok. Klasický direct marketing alebo sociálne siete. Obojstranná, vyvážená komunikácia. Vytrvalosť a pravidelnosť príspevkov. Kvalitiné informácie. Dôležitosť dobrého mena v biznise.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.