Počet záznamov: 1
Public Relations during Changeover to Euro Currency: Experience in Slovak Republic
Názov Public Relations during Changeover to Euro Currency: Experience in Slovak Republic Preklad názvu Public Relations pri prechode na euro: skúsenosti na Slovensku Autorské údaje Júlia Lipianska, Milan Oreský, Jozef Orgonáš Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Orgonáš Jozef Zdrojový dokument Viešasis administravimas. No. 1-2 (2010), s. 20-25. - Vilnius, 2010. ISSN 1648-4541 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Systematika 339.74 - Devízová politika. Konvertibilita Heslá euro * komunikácia * práca s verejnosťou * Slovensko Anotácia Zavedenie eura 1. januára 2009 v Slovenskej republike. Príprava pre zavedenie eura na Slovensku - základné priority. Komunikačná kampaň a charakteristika použitých nástrojov. Odporúčania pre krajiny pripravujúce sa na vstup do eurozóny. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00959-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1