Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky
Názov Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky Súbežný názov New trends in marketing for small a medium sized firms Autorské údaje Denisa Gajdová, Martina Špilová Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Špilová Martina Zdrojový dokument Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing * internet * stratégia marketingová Anotácia MSP a produktová politika. Konkurencieschopnosť MSP. Distribučná politika MSP. Využitie informačných technológií v marketingu. Komunikačná stratégia v rámci internetu. Návrhy marketingových opatrení. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01028-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1