Počet záznamov: 1  

Place branding

  1. Názov Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced
    Autorské údajeRobert Govers and Frank Go
    Autor Govers Robert
    Spoluautori Go Frank M.
    Vydavateľské údajeHoundmills : Palgrave Macmillan, 2009. - 324 s. , diagr., obr., mp., príl., tab.
    ISBN978-0-230-23073-6
    PoznámkyBibliogr. odkazy. Registre. Resumé.
    Druh dokumentuodborná publikácia
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá regióny * úroveň rozvoja hospodárskeho * úroveň životná * kultúra * identita * výhody konkurenčné * výstavba investičná * obchod * marketing * porovnanie medzinárodné * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra844957, 845787

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    845787SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    844957OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne