Počet záznamov: 1  

Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách

  1. Názov Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách
    Autorské údajeMarián Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39. - Žilina : Direct press, 2010. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.516 - Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov
    Heslá hotely * reštaurácie * služby * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * normy ISO
    AnotáciaSpokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.