Počet záznamov: 1
Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách
Názov Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách Autorské údaje Marián Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39. - Žilina : Direct press, 2010. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.516 - Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov Heslá hotely * reštaurácie * služby * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * normy ISO Anotácia Spokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002 Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1