Počet záznamov: 1  

Personální inzerce je také vizitkou firmy

  1. Názov Personální inzerce je také vizitkou firmy
    Autorské údajeTereza Šulcová
    Autor Šulcová Tereza
    Zdrojový dokument Human resources management : odborný časopis pro řízení lidských zdrojů. Roč. 6, č. 5 (září-říjen 2010), s. 17-18. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1801-4690
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá spoločnosti * marketing personálny * inzercia
    AnotáciaInzerát je často úvodným spojením medzi spoločnosťou a potenciálnym zamestnancom. Výber inzertného média, spôsob prezentácie spoločnosti, vzhľad a text inzerátu je súčasťou personálneho marketingu spoločnosti a každá spoločnosť by mala premýšľať o tom, čo tvorí jej "zamestnávateľskú značku" a ako by chcela byť vnímaná z pohľadu súčasného a budúceho zamestnanca. Správna inzercia mieri na cieľovú skupinu. Atraktivita inzerátu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1-6 + 3 príl.

    článok

    článok

    Do košíka