Počet záznamov: 1  

Flexibilita přes hranice firmy

  1. Názov Flexibilita přes hranice firmy
    Autorské údajeGustav Tomek
    Autor Tomek Gustav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * zákazníci * manažment * dodávatelia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * outsourcing * flexibilita
    AnotáciaSplnenie požiadaviek zákazníka ako hlavná filozofická aj realizačná výzva pre marketing. Cesty zvyšovania konkurenčnej schopnosti z pohľadu všetkých účastníkov hodnototvorného procesu. Integrácia firmy do konkurencieschopného dodávateľského reťazca. Starégia reťazca založená na stratégii ťahu (pull). Fungujúci podnikový manažment. Rozhodovanie o outsourcingu. Vytváranie medzipodnikových sietí. Spájanie podnikov do komplexného dodávateľského reťazca - supply chain.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.