Počet záznamov: 1
Marketing a recese rok poté
Názov Marketing a recese rok poté Autorské údaje Přemysl Staroveský Autor Staroveský Přemysl Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkty * ceny * značky výrobkov * spotrebitelia * recesia Anotácia Produkt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1