Počet záznamov: 1
La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs
Názov La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs : diplomová práca Súbežný názov Označenie krajiny pôvodu made in a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov Autorské údaje Andrej Kunošík, škol. Pavol Kita, Jamil Sayah Autor Kunošík Andrej Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Sayah Jamil (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 77 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 844058
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 394.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1