Počet záznamov: 1  

Využitie masovej kustomizácie pri predaji produktov

  1. Názov Využitie masovej kustomizácie pri predaji produktov
    Autorské údajeAdriana Kudzbelová
    Autor Kudzbelová Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 101-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5
    Vydavateľské údajeGrafy, obr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá produkty * výroba * predaj * metódy * výrobcovia * výroba hromadná * zákazníci
    AnotáciaDefinovanie pojmu masová kustomizácia. Popis aktuálneho stavu v problematike masovej kustomizácie a teoretické východiská pre zavádzanie masovej kustomizácie do praxe podnikateľských subjektov. Využitie masovej kustomizácie v konkrétnych úspešných globálnych spoločnostiach Dell Computer a Levi Strauss.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01099-009, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka