Počet záznamov: 1  

Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh

  1. Názov Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 131-144. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5
    Vydavateľské údajeSch., tab., vzorce
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prognózy * prognózovanie * metódy * modely * výrobky * trhy * trh výrobkov
    AnotáciaPríspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01099-012, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka