Počet záznamov: 1
Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu
Názov Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu Preklad názvu Marketing methods in the times of economic crisis - definition, principles and recommendations for realization of word-of mouth marketing Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 226-240. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kríza finančná * pojmy * stratégia marketingová * rozhodovanie * komunikácia marketingová * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Vymedzenie pojmu WOM ( word of mouth marketing). Podstata a charakteristické črty WOM marketingu. Realizácia a princípy WOM. 21 odporúčaní na realizáciu WOM marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01206-008, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1