Počet záznamov: 1
[Inovácie marketingových činností]
Názov [Inovácie marketingových činností] Autorské údaje Andrej Hriciga Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 321-322. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Inovácie marketingových činností / Jozef Čimo ... [et al.]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * marketing * inovácia * stratégia inovačná * Európska únia * konkurencieschopnosť * spotrebitelia Anotácia Recenzia na knižnú publikáciu, ktorá podrobne rozoberá možnosti zvyšovania konkurencieschopnosti a využitia inovačného procesu, tvorivého myslenia, manažmentu znalostí a markeringového informačného systému a súčasné postavenie spotrebiteľa v Európskej únii. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01206-009, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1