Počet záznamov: 1  

[Informačné systémy marketingu. Prípadové štúdie]

  1. Názov [Informačné systémy marketingu. Prípadové štúdie]
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 323-324. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * recenzie * štúdie prípadové * podnik * systémy informačné
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá je zameraná na prípadové štúdie z oblasti marketingových informačných systémov, s ktorých aplikáciou sa marketingový špecialista môže stretnúť v malých, stredných a veľkých podnikoch.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01206-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.