Počet záznamov: 1
Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi
Názov Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi Súbežný názov Modern trends in marketing management and their application in practice Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * zodpovednosť spoločenská * manažment znalostný * marketing manažment * vedomosti * organizácie * firmy * globalizácia * efektívnosť * kvalita * vzťahy dodávateľsko-odberateľské Anotácia Poznatková ekonomika ako hybná sila napredovania firiem na trhu. Učiaca sa organizácia a desať Z výhod implementácie manažmentu znalostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing. Sociálny marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1