Počet záznamov: 1  

Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi

  1. Názov Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi
    Súbežný názovModern trends in marketing management and their application in practice
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * zodpovednosť spoločenská * manažment znalostný * marketing manažment * vedomosti * organizácie * firmy * globalizácia * efektívnosť * kvalita * vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    AnotáciaPoznatková ekonomika ako hybná sila napredovania firiem na trhu. Učiaca sa organizácia a desať Z výhod implementácie manažmentu znalostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing. Sociálny marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.