Počet záznamov: 1  

Marketingový plán a jeho proces tvorby vo vybranom podniku

  1. Názov Marketingový plán a jeho proces tvorby vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeIvana Majzlanová, škol. Peter Šinský
    Autor Majzlanová Ivana
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844228
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.