Počet záznamov: 1  

Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme

  1. Názov Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme
    Súbežný názovHow to build relation ships with customers in the small business
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová, Andrej Miklošík
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 60-67. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov * produkty * značky výrobkov * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * podnik malý
    AnotáciaVymedzenie pojmu CRM (Customer relationship management). Možnosti budovania vzťahu so zákazníkom v malej firme. Lojalita k produktu a k značke ako predpoklad úspechu firmy. Zamestnanci firmy a ich vzťah k značke a k budovaniu CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.