Počet záznamov: 1  

Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia

  1. Názov Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia
    Súbežný názovMarketing research possibilities and areas of utilization
    Autorské údajeDana Vokounová, Lucia Vilčeková
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vilčeková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 76-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dotazníky
    AnotáciaMiesto marketingového prieskumu v súčasnosti. Delenie prieskumu na kvalitatívny a kvantitatívny. Metódy kvalitatívneho marketingového prieskumu: skupinová diskusia, hĺbkový rozhovor, projektívne techniky. Kvantitatívny prieskum. Porovnanie kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.